Het afscheid - Reisverslag uit Oss, Nederland van Inger Verweij - WaarBenJij.nu Het afscheid - Reisverslag uit Oss, Nederland van Inger Verweij - WaarBenJij.nu

Het afscheid

Door: Inger Verweij

Blijf op de hoogte en volg Inger

19 November 2010 | Nederland, Oss

Lieve vrienden en familie,
Ons avontuur in Roemenië zit er al weer bijna op. Aan de ene kant lijkt het alsof we hier al weken zitten, omdat we zoveel hebben gezien en gedaan. Aan de andere kant is de tijd voorbij gevlogen. We zijn daarom vastbesloten dat het niet bij dit ene avontuur zal blijven.
Vanochtend hebben we ons kostelijk vermaakt op de High School. We konden nog 2 lessen Engels volgen met de 12e klas, de examenklas. In de eerste les werden we vooral gebombardeerd met vragen van de lerares, terwijl in de tweede les de lerares amper aan het woord kwam. Er ontstonden serieuze gesprekken over de legalisering van drugs, het opsluiten van zigeuners en de beste versiertrucs. Uit deze lessen op de High School zijn leuke vriendschappen ontstaan.
Met een aantal e-mailadressen op zak gingen wij op weg naar Chris. Dit is een jongen die studeert op de universiteit van Timisoara dankzij de financiële steun van Gert en Yvonne.
Daarna hebben we wat gegeten bij Ani en Nicu. Alweer de overheerlijke clatite.
Met veel moeite zeiden we gedag, waarna we uitgenodigd werden om nog een keer terug te komen.
We gaan zeker op deze uitnodiging in! :)
Straks gaan we eten bij Ormi en Ilona en dan moeten we helaas van alles en iedereen afscheid gaan nemen.
Morgenvroeg om 7 uur vertrekken we weer richting Nederland.
Tot zondag…
Liefs,
Inger en Esther

• 19 November 2010 - 22:24

Emerens:

Ik wens jullie heel veel succes bij het afscheid nemen. Dat is nooit leuk.
    Zo te lezen waren de laatste dagen iets rustiger en minder zwaar of hebben jullie gewoon niet alles meer opgeschreven om mijn zenuwen iets te sparen.
    Wij verheugen ons op jullie thuiskomst!
    xxx