Het volgende avontuur! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Inger Verweij - WaarBenJij.nu Het volgende avontuur! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Inger Verweij - WaarBenJij.nu

Het volgende avontuur!

Door: Inger Verweij

Blijf op de hoogte en volg Inger

11 November 2010 | Nederland, Oss

Hoi allemaal!

Ik ga samen met Esther naar Roemenië in kader van ons profielwerkstuk.
De laatste weken hebben we al veel tijd en moeite gestoken in het verzamelen van spullen. Nu is het dan zo ver!
Het belooft een avontuurlijke, maar zeker ook leerzame en mooie ervaring te worden.
We houden jullie op de hoogte!

Liefs,
Inger en Esther

• 11 November 2010 - 16:32

Marjolein:

Inger!

Heeel veel plezier!
    Ik zal aan jullie denken terwijl ik geniet van school:D

• 11 November 2010 - 17:48

Steffie:

Heel veel plezier, en alvast sterkte met de reis! Ben benieuwd naar wat jullie allemaal gaan zien en meemaken daar!

• 11 November 2010 - 21:59

Joline:

Veel plezier en succes daar! Ik zal jullie verslagen zeker gaan lezen :)

• 22 November 2010 - 14:16

Rob:

Een hele belevenis om de eerste keer in Roemenie te komen.Het zien, ruiken en voelen van een ander levenswijze kan je gebruiken in je verdere leven. Fijn dat jullie de Stichting mee hebben gelopen en hem bekender gaat maken.