Saturday, restday - Reisverslag uit Ely, Verenigd Koninkrijk van Inger Verweij - WaarBenJij.nu Saturday, restday - Reisverslag uit Ely, Verenigd Koninkrijk van Inger Verweij - WaarBenJij.nu

Saturday, restday

Door: Inger Verweij

Blijf op de hoogte en volg Inger

19 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Ely

Hallo allemaal!

Al aan het genieten van een welverdiende kerstvakantie? Ik heb vandaag weer genoten. Het heeft gisternacht stevig gevroren en de wegen zijn nogal glad...
Dat weerhield ons er echter niet van om het dorpje in te gaan vanochtend. Ely in de sneeuw is prachtig, vooral de kathedraal is een plaatje. Vanmiddag zijn we ook nog naar een art gallery geweest, in een plaatsje niet al te ver van Ely. Het is een rustig dagje geweest, een mooi moment om even bij te komen van de afgelopen week.
Vannacht wordt er nog meer sneeuw verwacht en het zal me niet verbazen als we morgenochtend als een van de weinigen in de kathedraal zitten.
Het is niet zo dat ik de sneeuw zat ben hoor! Gisterenmiddag nodigde Katie me uit om wat te gaan drinken in het dorpje met haar vriendinnen. Het was erg gezellig (weer eens wat anders) en even later hielden we een sneeuwballengevecht in een van de parken (nadat we het maken van een sneeuwpop hadden opgegeven).
Ik heb het hier nog steeds naar mijn zin, al ziet het er wel naar uit dat ik woensdag naar huis kan.

Morgen meer! Geniet van je vrije dagen en tot gauw.

Groetjes Inger





  • 20 December 2009 - 09:03

    Hannie Hoefnagels:

    Hoi Inger,

    Terwijl ik hier nu bergen levensverhalen aan het lezen ben, stuift de sneeuw om het huis. Inmiddels ligt er zo'n 20 cm. denk ik.
    Het is heel leuk om je verhalen te lezen. Geniet van je laatste dagen en daarna, hele fijne kerstdagen! en een gelukkig nieuwjaar.

    Hannie Hoefnagels

  • 20 December 2009 - 11:09

    Dianne:

    Yes, een keer op tijd met een berichtje plaatsen..
    Goedemorgen!
    (Jup, ik ben net wakker, het is nu 1 over 12)

    Natuurlijk geniet ik van mijn vakantie, haha!
    Jij hebt al helemaal een lange vakantie, geluksvogel!
    Dus daar is het ook lekker koud.. Als het maar niet gaat regenen, zoals hier wordt voorspeld, want dán wordt het pas glad..

    Heel veel plezier daar nog!
    (Ik weet nu eerlijk gezegd nog niet wanneer je weer naar huis komt, je maakt toch nog wel de kerst thuis mee of niet?)

    Dikke kus!

  • 20 December 2009 - 13:38

    Opa & Oma:

    Gisteren zijn we naar Amstelveen geweest om de verjaardag van tante Elisabeth te vieren.Ik ben s'middags met de bus naar de Marine-kazerne in A'dam geweest om de jaarvergadering bij te wonen en van de traditionele
    maaltijd van Raasdonders te genieten.
    Het is altijd weer mooi om je oude jaargenoten te zien.Een oude vrien bracht me s'avonds weer naar Amstelveen en we hadden een goede thuisreis naa Oisterwijk zonder sneeuwproblemen.
    Vandaag sneeuwt het behoorlijk.We hebben al 30 cs. of in jouw jargon "one foot".
    We zien je wel met kerstmis.
    Liefs van Oma & Opa


  • 20 December 2009 - 17:43

    Jasmin :

    Hoi inger

    ik geniet echt als ik jou verhalen lees! Je bent echt heel goed in verhalen schrijven en je hebt ook genoeg om over te schrijven! stiekem ben ik wel een beetje jaloers op jou. Ik zou engeland ook echt wel eens willen zien!
    Ik mis je echt heeeel erg!!! je gevoel voor humoor en je rare acties. Als ik je verhalen lees dan denk ik echt van: ja dat is mijn zus! Maar dat geeft niet hoor als je niet zo was dan zou ik nooit eens mega lol hebben. Want ja... nu moet ik in me eentje gekke bekken gaan trekken. En moet ik in me eentje naar al die voetbal wedstrijden gaan kijken zonder dat er een mega voetbal gek naast me zit. Maar je komt woensdag al weer terug( hoop ik dan anders kan ik het niet meer volhouden hoor!)

    dikke kus van jasmin

  • 20 December 2009 - 18:34

    Emerens:

    We zitten net als Dianne ingesneeuwd. Het ziet er prachtig uit, maar we kunnen nauwelijks buiten lopen. Je glijdt gelijk op je gezicht. Ik hoop dat het bij jullie iets beter is anders wordt het toch al gauw saai. Je kunt moeilijk het hele huis gaan poetsen, dat doe ik nu maar. Morgen proberen we naar Limburg te rijden. Dat wordt een heel avontuur.
    X Mama

  • 20 December 2009 - 19:20

    Pierre Verweij:

    Hoi Inger,

    Zoals je bij de anderen al hebt kunnen lezen sneeuwt het hier ook stevig, dus er is misschien een kansje dat je nog wat langer in Engeland kan blijven. Overigens hopen we dat niet, want het is toch wel saai zonder jou. Zelfs je kamer blijft netjes. Hopelijk is dat laatste in Ely ook zo?

    Groetjes, papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Ely

Int. internship Ely

Recente Reisverslagen:

23 December 2009

Home again

22 December 2009

The Last Day

21 December 2009

The Oxfam Shop Day 3

20 December 2009

A Sunday in Ely

19 December 2009

Saturday, restday
Inger

Actief sinds 27 Nov. 2009
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 26059

Voorgaande reizen:

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

14 December 2009 - 23 December 2009

Int. internship Ely

Landen bezocht: