The Oxfam Shop Day 3 - Reisverslag uit Ely, Verenigd Koninkrijk van Inger Verweij - WaarBenJij.nu The Oxfam Shop Day 3 - Reisverslag uit Ely, Verenigd Koninkrijk van Inger Verweij - WaarBenJij.nu

The Oxfam Shop Day 3

Door: Inger Verweij

Blijf op de hoogte en volg Inger

21 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Ely

Hallo allemaal,

Allereerst even een mededeling voor mijn bezorgde papa en mama: er zijn geen problemen (meer) voor de vluchten vanaf London Stansted en de sneeuw is bovendien aan het smelten. Maar er is nog hoop: wie weet laten ze me niet aan boord omdat het inchecken niet is gelukt en mag ik fijn de hele kerst op het vliegveld in Engeland doorbrengen. Nee, dan toch maar liever naar huis.
Al is het wel snel gegaan de laatste dagen. Vandaag was alweer mijn laatste dag in de Oxfam Shop. Ik ben er vannochtend om negen uur begonnen met het schoonmaken van de hele winkel. Fantastic, uhum. Dorothea was er in ieder geval erg blij mee, dus ik hoef niet meer thuis te oefenen! De rest van de dag heb ik weer achter de kassa gestaan en mezelf nuttig proberen te maken. Dat is aardig gelukt, want ze vroegen of ik vaker een week langs wilde komen. Nou, dat kan hoor!

Morgen is alweer de laatste dag hier in Ely, en dan wacht de terugreis naar huis... Daar wil ik voorlopig nog niet aan denken. Eerst nog genieten van alles wat komen gaat, en dan zien we wel weer verder.

Groetjes van hier,
Inger


  • 21 December 2009 - 19:16

    Pierre Verweij:

    Hoi Inger

    Hee, ik ben een keer de eerste en dat met de concurentie van 1341 page views. Mooi dat poetswerk, je kunt thuis meteen verder. Grapje, het ziet er best aardig uit. Alleen met de kerstboom wil het nog niet lukken: ik heb er per ongeluk een zonder kluit gekocht. En nu zijn de standaarden uitverkocht. Niet optimaal voorbereid. Wat dat betreft kunnen we van de Engelsen nog wat leren. Veel plezier tijdens je laatste dag (snik) en bedankt Mr and Mrs Sansom nog een keer!

    Groetjes, papa

  • 21 December 2009 - 22:35

    Emerens:

    Ik lees het al voorlopig heb genoeg gepoetst. Het is thuis ook echt niet nodig. Geniet vooral van je dagen in Engeland. Ik wil best met je mee hoor volgend jaar. Lijkt me erg gezellig. We hebben net met zijn allen de dvd van "Good Will Hunting" gekeken met chocolademelk en koekjes erbij. Veel plezier nog en de groeten aan alle Sansoms.
    xx Mama

  • 22 December 2009 - 09:48

    Dianne:

    Hee Inger!

    Aahh je komt al bijna weer terug! Is zeker hartstikke snel gegaan, lijkt me..
    Nouja, misschien is het ook wel weer fijn om straks fijn te zijn! Ik hoop toch voor je dat de vluchten allemaal gewoon doorgaan, want het lijkt me niks om nog heel lang op het vliegveld te wachten..
    Er werd trouwens gezegd dat het vandaag nog extra zou gaan sneeuwen, maar daar lijkt het niet op.
    Dadelijk is alle sneeuw weg met kerst, haha, zul je zien!
    Geniet nog van je laatste dag, maar dat komt wel goed denk ik!

    Dikke kus Dianne!

  • 22 December 2009 - 09:48

    Dianne:

    Oeps:
    Fijn om straks THUIS te zijn,
    niet om straks fijn te zijn...

  • 22 December 2009 - 12:02

    Niina Tommi:

    Lieve Inger
    Hoe gaat het met jou.Was het koud in Engeland.Ik hoop dat je morgen naar huis kom en gezond blijft an dat ik je morgen nog zie.
    Groetjes Niina & Tommi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Ely

Int. internship Ely

Recente Reisverslagen:

23 December 2009

Home again

22 December 2009

The Last Day

21 December 2009

The Oxfam Shop Day 3

20 December 2009

A Sunday in Ely

19 December 2009

Saturday, restday
Inger

Actief sinds 27 Nov. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 26054

Voorgaande reizen:

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

14 December 2009 - 23 December 2009

Int. internship Ely

Landen bezocht: