Home again - Reisverslag uit Oss, Nederland van Inger Verweij - WaarBenJij.nu Home again - Reisverslag uit Oss, Nederland van Inger Verweij - WaarBenJij.nu

Home again

Door: Inger Verweij

Blijf op de hoogte en volg Inger

23 December 2009 | Nederland, Oss

Hallo allemaal,

Het zit erop. Ik zit thuis achter de laptop alsof er niets is gebeurt. Het lijkt alsof ik niet weg ben geweest.
Aan de andere kant lijkt het wel een maand geleden, dat ik hier voor het laatst zat. Er is zoveel gebeurd, ik heb zoveel geleerd en zoveel meegemaakt. Het is fantastisch geweest. Ik heb er zeker geen spijt van en ik zou het zo weer doen. Daarom voor iedereen die nog gaat of twijfelt: ga vooral, twijfel niet, je zult er geen spijt van krijgen.
Vannochtend heb ik samen met meneer en mevrouw Sansom, Ruben en Katie een wandeling door Ely gemaakt. Een soort afscheid aan een fantastisch, Engels dorpje met een giga-kathedraal. We zijn nog even langs Oxfam gelopen om gedag te zeggen en daarna was het tijd voor de lunch en voor de terugreis naar huis.
Dankzij de hulp van meneer Sansom, had ik deze keer wel het goede kaartje voor de trein. Tenminste dat dacht ik...
Ik zat met welgeteld 5 verschillende kaartjes in de trein en toen de conducteur langs kwam liet ik ze een voor een zien. En ja hoor, het goede kaartje zat er niet bij... En juist deze conducteur was ontzettend chagrijnig. Hij wilde me eigelijk een boete geven totdat hij doorkreeg dat hij de trein uit moest! "You are very lucky, jong lady". "Yeh, yeh. I know, I know..."
De rest van de reis liep gelukkig voorspoedig en op het station zelf wist ik de kaartjescontrole te ontlopen. En toen stond ik op het vliegveld! Met enige moeite kwam ik door de security control (het duurde minstens een kwartier voordat ik mijn koffer weer dicht kreeg...) en toen was het wachten, en wachten...
De rest van de vluchten hadden allemaal vertraging, behalve die naar Eindhoven! Ongelofelijk! Am I lucky or not?
Toen ik aankwam stonden papa, mama en Jasmin al op me te wachten en even later was ik weer thuis. Alsof ik niet weg was geweest...
Ik wil heel graag van de gelegenheid gebruik maken om meneer, meneer en mevrouw Sansom bedanken voor de gastvrijheid en behulpzaamheid. Zonder hen was dit nooit gelukt. Also thanks to mevrouw Robillard en meneer Leenders, die dit hele idee hebben bedacht. Ik hoop dat volgend jaar, en in de jaren daarna, meer leerlingen mogen en kunnen meemaken wat ik heb meegemaakt.
It has been fantastic.

Ik wil jullie, mijn trouwe lezers(!) ook bedanken voor het geven van jullie reacties. Het was voor mij een reden om alles op te blijven schrijven en mijn blog iedere dag bij te houden. Mochten jullie nog vragen of reacties hebben kunnen jullie die altijd op mijn blog kwijt.

Thanks again! Have a very, very nice christmas and a happy new year.

Inger

  • 23 December 2009 - 22:25

    Joline:

    Zo te lezen heb je een heel erg leuke tijd in engeland gehad. En erg leuk geschreven ook! Fijn dat je nog heelhuids in eindhoven bent aangekomen:D.

    En een fijne kerst alvast! (Tja, nu moet je het thuis nog gaan vieren!)

    xxx Joline

  • 24 December 2009 - 08:44

    Dianne:

    Hee Inger!!

    Aahh, voelt vast heel vreemd dat je weer thuis bent! Wel fijn dat je een superleuke tijd daar hebt gehad meid, voor nu wens ik je alvast een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! :D

    xxxxx

  • 24 December 2009 - 12:48

    Marjolein:

    Héee inger,
    Mooi dat je het leuk heb gehad, en fijn dat je weer heelhuids thuis bent (ik had niets anders van jou verwacht;))
    Fijne feestdagen!
    xxxMarjolein

  • 24 December 2009 - 15:15

    Esther:

    Gelukkig ben je weer veilig thuis met dit weer!

    Fijne feestdagen alvast en geniet nog van je vakantie thuis!

    xx

  • 07 Januari 2010 - 14:58

    Laura Van De Wijdeve:

    leuk hoor Inger!
    Ik weet al hoe het is, en het is idd geweldig.
    Ik loop een beetje achter met verslagen maar ik ga ze zo nog lezen!
    leuk dat je t toch nog naar je zin hebt gehad in een Kathedraal,
    verder ben ik benieuwd of bij mij ook zoveel mis gaat eigenlijk, en hoe ik dat ga oplossen.
    haha

    liefs xxxxx

  • 10 Februari 2010 - 12:28

    Sjonnie:

    haha styl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oss

Int. internship Ely

Recente Reisverslagen:

23 December 2009

Home again

22 December 2009

The Last Day

21 December 2009

The Oxfam Shop Day 3

20 December 2009

A Sunday in Ely

19 December 2009

Saturday, restday
Inger

Actief sinds 27 Nov. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 26054

Voorgaande reizen:

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

14 December 2009 - 23 December 2009

Int. internship Ely

Landen bezocht: