The Oxfam Shop Day 1 - Reisverslag uit Ely, Verenigd Koninkrijk van Inger Verweij - WaarBenJij.nu The Oxfam Shop Day 1 - Reisverslag uit Ely, Verenigd Koninkrijk van Inger Verweij - WaarBenJij.nu

The Oxfam Shop Day 1

Door: Inger Verweij

Blijf op de hoogte en volg Inger

15 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Ely

Hello everyone!

Hier ben ik weer, vanuit mijn kamertje in Ely. Het voelt alsof ik hier al dagen ben, terwijl ik pas gisteren ben aangekomen (zoals jullie in mijn vorige verhaaltje hebben kunnen lezen...).
Vanmorgen hebben we gezellig met z'n 3-en ontbeten en daarna heeft meneer Sansom mij zijn studio laten zien waar hij zijn schilderijen maakt. (Nu weet ik ook meteen waar meneer Sansom zijn schilderkunsten vandaan heeft). Echt prachtig.
Om half tien ben ik naar de Oxfam charity shop in het dorpje gelopen. Ik ben in 1 keer goedgelopen (!) en mijn paspoort heb ik deze keer maar thuis gelaten...
Ik heb tot 2 uur meegeholpen achter de kassa en daarna heb ik samen met Insia de kleren gesorteerd. Insia is een pakistaans meisje dat sinds 5 jaar in Ely woont. Ik gokte dat ze net zo oud moest zijn als ik, maar ze bleek 22 en getrouwd te zijn...
We kunnen het goed samen vinden en morgenmiddag neemt Insia me mee naar Cambridge (!!!). Gelukkig maar, want als ik alleen naar Cambridge had moeten reizen met de trein was ik waarschijnlijk in Liverpool aangekomen (ook niet verkeerd natuurlijk :) grapje mam)
Het wordt dus weer een mooie dag morgen.
Ik moet afronden want er staat een echt engels gerecht op me te wachten. Ik hoop alleen dat het niet te veel is, want ik zit nog steeds vol van het hoedjesdiner van gisteren (moet je nagaan hoeveel ik gegeten heb) en morgen heb ik weer een kerstdiner. Ik kan geen eten meer zien als ik thuiskom! En kerstmis is nog niet eens begonnen!

Allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik zal morgen proberen of ik in Cambrigde foto's kan maken. Dat belooft wat!

Jullie krijgen allemaal de groetjes (terug) vanuit Ely

Inger

  • 15 December 2009 - 20:09

    Mama:

    Lieve Inger,
    Blij toe dat vandaag alles voorspoedig is verlopen. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Heel veel plezier in Cambridge morgen.
    Dikke kus en de hartelijke groeten aan meneer en mevrouw Sansom.

  • 15 December 2009 - 21:40

    Opa Ad:

    Vanavond hebben je vader en Jasmin hier gegeten en daarna vlug naar Oss want Jasmin moest haar huiswerk maken..Wij hebben even naar de sportman/vrouw gekeken en daarna kerstwensen geschreven.Gisteren heb ik voor het eerst sinds maart een set gespeeld.
    Het ging wel goed.Tot volgende keer ook van Oma

    maart een set gespeeld

  • 16 December 2009 - 07:26

    Floris:

    groetjes uit zwitserland. hier is alles goed. Vandaag vieren we het kinderfeestje van Niina. We gaan met zn alles plus haar beste vriendinnen naar de bios. Maandag rijden we naar NL en vieren we kerst in Oisterwijk, dan hopen we je te zien en alles over je trip te horen.

    Floris

  • 16 December 2009 - 13:48

    Dianne:

    Hee Inger!
    Zooo, in één keer goedgelopen? Dadelijk word ik nog trots op je ook..
    Maar ben blij dat het daar allemaal zo goed gaat, en dat je al iemand hebt gevonden waar je het in ieder geval goed mee kan vinden!
    Liever teveel eten dan te weinig... (De enige hint die ik geef: Ierland!)

    Dikke kus van mij!

  • 16 December 2009 - 17:04

    Pierre Verweij:

    Hoi Inger,

    Leuk dat je iemand ontmoet hebt! Hoe was het in Cambridge? Nog gepunterd? Ik heb het hier niet over voetbal, maar over die boten die je met een stok moet voortduwen. Ik heb het 1 keer gedaan en het werd een veredelde slalom...

    Groeten van papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Ely

Int. internship Ely

Recente Reisverslagen:

23 December 2009

Home again

22 December 2009

The Last Day

21 December 2009

The Oxfam Shop Day 3

20 December 2009

A Sunday in Ely

19 December 2009

Saturday, restday
Inger

Actief sinds 27 Nov. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 26058

Voorgaande reizen:

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

14 December 2009 - 23 December 2009

Int. internship Ely

Landen bezocht: